Sundhedsmagasinet sætter fokus på tandsundhed

DR1 sætter tirsdag aften fokus på tandsundhed i programmet Sundhedsmagasinet.
29. januar 2019

DR1 sætter tirsdag aften fokus på tandsundhed i programmet Sundhedsmagasinet. Tandlægeforeningens formand medvirker i programmet, som du allerede kan se nu.

”Når smilet forsvinder”. Det er temaet i Tv-programmet Sundhedsmagasinet, der sendes tirsdag den 29. januar kl. 21.55 på DR1.

Programmet sætter fokus på, at mange unge dropper tandlægen, når de fylder 18 år, hvilket kan få konsekvenser senere i livet. Vi følger bl.a. patienten Finn Hasforth, der ikke har været til tandlæge i en årrække, og som skal igennem et længere behandlingsforløb.

Tandlægeforeningens formand Susanne Kleist medvirker i programmet.

Se Sundhedsmagasinet "Når smilet forsvinder" her

Senest opdateret 29. januar 2019