Årskursus 2024

Tilmeldingen til Årskursus 2024 er åben, og som medlem kan du få Early Bird rabat på 15 % ved tilmelding senest den 1. marts 2024
Nu kan vi afsløre programmet for Årskursus, som er spækket med faglige godbider for hele tandplejeteamet. Efter en pause i 2023 vender Tandlægeforeningens Årskursus tilbage for fuld styrke i 2024. Der er skruet helt op for ambitionsnivauet med et af de mest ambitiøse faglige programmer i mange år, hvor der er lagt særlig vægt på relevans for den kliniske hverdag, uanset om du arbejder i den offentlige tandpleje eller i privat praksis, og hvilken funktion du har i teamet.

Årskursus 2024 afholdes i Lokomotivværkstedet, som ligger i hvertet af København af København - en ny lokation, som vi glæder os meget til at vise frem.

Årskursusfest
Fredag afsluttes med en festmiddag. Her kan du se frem til tre lækre retter og natmad, ledsaget af underholdning fra DJ Lee Van og bandet “Danser med piger”, der sammen vil skabe en gedigen feststemning.

Programoversigt
I programoversigten får du et overblik over samtlige 45 sessioner på Årskursus. Her finder du også praktisk info om arrangementet. Klik på billedet nedenfor for at åbne programmet.

Tilmelding
Du kan enten tilmelde dig Årskursus, begge dage, kun fredag eller kun lørdag. Desuden har du mulighed for at tilmelde dig en festmiddag, som afholdes fredag aften.

Husk! Er du medlem af Tandlægeforeningen, skal du tilmelde dig via TDLnet

Tilmelding - begge dage