Mød Tandlægeforeningen på Folkemødet

Tobaksforbud og sammenhængen mellem sundhed i munden og sundhed i kroppen er til debat til Folkemødet på Bornholm.
15. juni 2022

Tandlægeforeningen afholder to debatter til årets Folkemøde på Bornholm, der afholdes den 16-20. juni.

Torsdag:
Kan et forbud mod rygning og nikotinprodukter forbedre danskernes tandsundhed? Tandlægeforeningen sætter tobaksproducenter og folketingspolitikere fra blå og rød blok i stævne til en debat.

Deltagere:
Simon Fendinge Olsen, Formand, Liberal Alliance Ungdom
Katrine Evelyn Jensen, Forbundsformand, Danmarks Socialdemokratiske Ungdom
Susanne Kleist, Formand, Tandlægeforeningen
Tine Marie Daell, Direktør, Tobaksproducenterne
Noa Redington, moderator.

Fredag:
Hvordan bliver sammenhængen mellem sundhed i munden og sundhed i resten af kroppen en integreret del af det danske sundhedsvæsen? Det debatterer aktører fra det nære og sammenhængende sundhedsvæsen.

Deltagere:
Susanne Kleist, formand, Tandlægeforeningen