Lyt med: P1-debat om brugerbetaling og social ulighed

Tirsdag den 2. august medvirker Tandlægeforeningens formand Susanne Kleist i en debat på P1 om brugerbetaling i tandplejen.
01. august 2022

”Hvis borgerne bestemte: Råd til at smile?”

Det er navnet på et debatprogram, der bringes på P1 tirsdag den 2. august fra kl. 12.15 til 13.30.

Programmet har fokus på social ulighed, og hvad det ville betyde, hvis man fra politisk hold valgte helt at fjerne brugerbetalingen i tandplejen.

I programmet medvirker blandt andet Tandlægeforeningens formand Susanne Kleist og Dunja Fogelberg, der tre gange har stillet et borgerforslag for at sikre skattebetalt tandlæge til alle danskere.

Hør programmet her

Udsendelsen udkommer desuden som podcast under ”P1 debat”.