Nu kan du læse Tandlægeforeningens årsrapport for 2020

NYHED: I årsrapporten kan du læse om årets begivenheder, indsatser og resultater i Tandlægeforeningen.
07. maj 2021

2020 blev et helt særligt år i Tandlægeforeningen. COVID-19-pandemien har været den største sundhedskrise i mange år. Den ramte tandlægeområdet hårdt, og alle dele af tandlægebranchen blev berørt af den.

Men 2020 blev også året, hvor tandlægerne fik en officiel anerkendelse som en del af det kritiske sundhedsberedskab i Danmark. Det er en anerkendelse, som vi har ventet længe på. Sundhed i munden hænger sammen med sundhed i kroppen. Derfor er det godt nyt, at vi nu bliver betragtet som en vigtig del af sundhedsberedskabet, som skal fungere både i dagligdagen og i krisetider.

Læs Tandlægeforeningens årsrapport 2020 her (åbner i PDF-format)