Invitation til møde om Tandlægeforeningens Erhvervsklub for virksomheder i tandlægebranchen

30. april 2019

Det er stadig muligt at melde sig ind i Tandlægeforeningens Erhvervsklub. Hør mere om klubben til et møde i Tandlægeforeningen den 15. maj.

Tandlægeforeningen inviterer til et møde i Tandlægeforeningens sekretariat den 15. maj kl. 11 - 14, til en let frokost, hvor vi fortæller om klubben, og hvor der vil være mulighed for at melde sig ind, og samtidig vælge den bestyrelse, som skal forestå det videre arbejde i klubben.

I tilmelder jer til mødet hos direktionssekretær Vibeke Halby på vha@tdl.dk.

Erhvervklubbens formål
Det er Tandlægeforeningens hovedgeneralforsamling, som har besluttet at oprette en erhvervsklub for virksomheder, som er en del af tandlægebranchen. Det har man besluttet med henblik på, at Erhvervsklubben skal være med til at øge kendskabet til tandlægebranchen og medvirke til at sikre de bedst mulige rammevilkår. Erhvervsklubben etableres med henblik på at styrke rammerne for en forpligtende og konstruktiv dialog med det erhvervsliv, som er en aktiv og vigtig del af tandlægefaget og -branchen.

Tandlægeforeningen ser også dette nye forum som en inspirator for foreningens fagpolitiske udvikling, og som et dialogforum ind i den meget vigtige industri af virksomheder og rådgivere, som er med til at gøre dansk tandpleje til en af verdens bedste.

Kontingent
Kontingentet er fastsat til et beløb svarende til to gange det kontingent en privatpraktiserende tandlæge betaler for at være medlem af Tandlægeforeningen, og det udgør således foreløbigt kr. 26.052 årligt.

Hvis I har yderligere spørgsmål
I er meget velkomne til at kontakte adm. direktør Joakim Lilholt på joli@tdl.dk eller telefon 25 46 46 26, hvis I har spørgsmål til denne invitation.

Læs vedtægterne for Tandlægeforeningens Erhvervsklub her (PDF-format)

Senest opdateret 30. april 2019