Bliv en del af Tandlægeforeningens faglige fællesskab

Som nyuddannet tandlæge kan der opstå mange spørgsmål om karriere, løn og ansættelse. Bliv medlem af en forening, der rådgiver dig og varetager dine interesser – uanset om du vælger at blive offentligt ansat, privatansat eller klinikejer.
03. september 2020

Hele det første år som nyuddannet tandlæge er det gratis at være medlem af Tandlægeforeningen.

Alt dette får du blandt andet som medlem af Tandlægeforeningen:

• Rådgivning om karriere, løn og ansættelse igennem hele dit arbejdsliv – uanset om du er offentligt ansat tandlæge, privatansat tandlæge eller klinikejer
  • Juridisk tjek af din ansættelseskontrakt og lønaftale
  • Skræddersyede kurser – fx ”Faglig dag for nyuddannede”
  • Adgang til Tdlnet.dk – et lukket tandlægeforum med breaking news og værktøjskasse
  • Tandlægebladet 12 gange årligt – ny viden, guides, artikler om kolleger og debat
  • Interessevaretagelse – forhandling af overenskomster, samarbejde med organisationer og indflydelse på mediernes dagsorden

Meld dig ind her.

Læs mere om medlemsfordele her.