Årets TR-dag
Kom med til en spændende dag i selskab med andre tillidsvalgte, hvor vi sætter fokus på samarbejde, trivsel og aktuelle temaer som de kommende overenskomstforhandlinger, deltidsansattes lønvilkår og løngennemsigtighed.
Tandlægeforeningen inviterer til TR-dag den 6. november 2025. En dag med mulighed for at erfaringsudveksle og netværke med andre tillidsvalgte.
TR-dagen afholdes i Tandlægeforeningen, Amaliegade 17, 1256 København.
Dagens program
Kl. 9.30 Morgenmad og netværk
Kl. 10.00 Velkommen
Kl. 10.15 Overenskomstforhandlinger 2026 v/formand for OATU Stine Brems Mørcholdt
Overenskomsterne på statens, kommunernes og regionernes område skal fornyes i 2026. Du vil få en status på forhandlingsprocessen og indsigt i de kommende overenskomstforhandlinger.
Kl. 11.15 Pause
Kl. 11.30 Aktuelle temaer og hvad der rører sig hos jer
Vi tager fat på aktuelle temaer, herunder de nye regler om løngennemsigtighed og aflønning af deltidsansatte. Derudover dykker vi ned i de emner, der optager jer, baseret på jeres indsendte ønsker.
Kl. 12.30 Frokost og netværk
Kl. 13.30 Tillid, anerkendelse og trivsel i fællesskaber v/Pernille Steen Pedersen
Pernille Steen Pedersen er ph.d. og ansat som adjunkt på CBS. Institut for Business Humanities and Law. I sin forskning har hun undersøgt de forskellige reaktionsmønstre, som kommer i spil ifm. høje forventninger og arbejdspres og bl.a. beskrevet, hvordan følelsen af skam dukker op som ny stressfaktor. Pernille præsenterer sin forskning og dialogværktøjer, der fremmer anerkendelse og stærke arbejdsfællesskaber.
Kl. 16.00 Afslutning og to-go-pose
Tilmeldingsfrist
Tilmelding skal ske senest den 28. oktober 2025.
Vær opmærksom på…
TR-dagen er kun for dig, som er valgt tillidsrepræsentant/-suppleant eller arbejdsmiljørepræsentant (AMIR) i staten, en region eller en kommune.
Det er gratis at deltage, og du får refunderet dine transportudgifter. På det kommunale og regionale område har arbejdsgiveren mulighed for at få refunderet den tid, du ikke kan arbejde pga. din deltagelse i TR-dagen.