Vil du arbejde med mennesker, teknik og tænder?

Fuld jobsikkerhed, gode karrieremuligheder, arbejde med både med mennesker og ny teknologi. Det er nogle af fordelene ved at arbejde som tandklinikassistent.
06. september 2019

Klinikassistenter spiller en vigtig rolle på tandklinikken og varetager mange forskellige funktioner. Du behandler tænder i samarbejde med tandlæger og tandplejere, har patientkontakt, løser administrative opgaver og meget mere.

I videoen nedenfor kan du høre Louise fortælle, hvorfor hun er vild med uddannelsen og faget.

Læs mere om uddannelsen og arbejdet som tandklinikassistent i denne flyer (PDF-format)