Ny app skal hjælpe medlemmer hurtigere og mere effektivt

Appen giver medlemmer mulighed for at få rådgivning og relevante informationer langt nemmere i en travl hverdag.
25. april 2023
Bemærk: Denne nyhed er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information.

Tandlægeforeningen hjælper deres medlemmer med alt inden for tandlægefaget i det daglige. Men da størstedelen af medlemmernes arbejdsdag foregår i det fysiske rum med patienter, er det begrænset, hvornår de kan orientere sig på foreningens hjemmeside. 

Derfor lancerer Tandlægeforeningen nu en app, der skal bringe Tandlægeforeningen endnu tættere deres medlemmer. Fremover har medlemmer adgang til juridisk og faglig sparring lige ved hånden, når et spørgsmål opstår. Samtidig har foreningen mulighed for at målrette relevante informationer til det enkelte medlem, når der sker noget akut. 

Rådgivning, nyheder og andre tjenester lige ved hånden
Tandlægeforeningen har et ønske om at komme tættere på deres medlemmer der, hvor de er, og give dem bedre mulighed for at benytte foreningens fulde katalog af rådgivning, nyheder og andre tjenester, som de kender fra medlemsportalen.

Appen giver først og fremmest medlemmer mulighed for hurtigt og nemt at stille spørgsmål til foreningens forskellige rådgivende afdelinger. En anden funktion er appens pushmeddelser, der sender direkte beskeder til det enkelte medlem, hvis der sker noget aktuelt i deres landsdel, som er relevant for den specifikke faggruppe.

Tandlægeforeningens mål med lanceringen er at nå deres medlemmer, hvor de er - nemlig på mobilen. Det forklarer Tandlægeforeningens direktør, Isabel Brandt Jensen.

- Vi kan ikke altid bare læne os tilbage og forvente, vores medlemmer bruger vores hjemmeside. Men med en app, hvor vi kun rækker ud med de vigtigste informationer og giver dem mulighed for at danne sig et hurtigt overblik eller stille et hurtigt spørgsmål i chatten, kan vi møde vores medlemmer der, hvor de er. Det skal være ligeså nemt som Facebook. Bare mere sikkert og fortroligt, siger Isabel Brandt Jensen.  

Appen erstatter ikke hjemmesiden
Den nye app skal ikke erstatte den eksisterende medlemsportal, men skal fungere som et digitalt supplement, som giver medlemmer mulighed for relevant hjælp effekt, sende dem de vigtigste nyheder og i de tilfælde, hvor der er brug for mere, guide dem over på hjemmesiden for personlige rådgivning. 

Tandlægeforeningens medlemmer kan hente appen i App Store eller Google Play Store ved at søge efter "Tandlægeforeningen". 

 

 

© Tandlægeforeningen. Du må gerne citere fra denne artikel, men du skal angive Tandlægeforeningen som kilde.