Om Tandlægeforeningens Efteruddannelse

Læs mere om Tandlægeforeningens Efteruddannelse, og det, vi kan tilbyde dig.

Velkommen til Tandlægeforeningens afdeling for efteruddannelse. Vi er her for at sikre, at du og dit klinikteam altid har adgang til relevante kursustilbud inden for tandplejeområdet.

Vi tilbyder en bred vifte af kurser, konferencer, webinarer, gå-hjem-møder samt længere efteruddannelsesforløb, og vi gør os umage for, at du altid får den bedste og mest opdaterede viden, som tager udgangspunkt i den seneste udvikling inden for tandplejefaget.

Vores team i Efteruddannelsen står altid klar til at vejlede og rådgive dig om valg af kurser og uddannelse. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til tilmelding, eller du ønsker mere information om vores efteruddannelsestilbud.

Hvis du vil vide mere

Ring eller skriv til Tandlægeforeningens Efteruddannelse.

Senest opdateret 07. august 2023