Tandfaglige Dage

Sæt kryds i kalenderen den 2.-3. september 2021, når Tandlægeforeningen og Bella Center Copenhagen åbner dørene til Tandfaglige Dage.

Programmet for Tandfaglige Dage 2021 er klar

Se hele programmet på Tandfaglige Dages nye hjemmeside her, og begynd allerede nu planlægningen af dine tandfaglige dage.

Tandlægeforeningen kan i fællesskab med den faglige komité 2021 præsentere et fagligt program med en stribe af meget aktuelle oplægsholdere og en bred palette af kurser til ajourføring af hele klinikteamets faglighed. I år kan du se frem til, at Tandfaglige Dage har hele tre keynotes speaker, 12 gratis tand-talks og 27 sessioner på programmet.

Tandfaglige Dage stiller i år skarpt på emner om alt fra klinikkens medicinskab, suboptimale implantater, placeboeffekt til interceptiv behandling, hovedpine og Injection Moulding.

Se det faglige program i sin helhed på den nye hjemmeside for Tandfaglige Dage.

Tandfaglige Dage i trygge og sikre rammer

Tandfaglige Dage 2021 vil foregå i den samme velkendte og hyggelige atmosfære, som vi kender det, og frem for alt i sikre omgivelser med respekt for forebyggende foranstaltninger. Så vi trygt kan færdes i Bella Center til september – også når vi er mange samlet.

Vi nærmer os en endelig genåbning og alt tyder på, at restriktionerne bliver lempet og vaccineprogrammet er gennemført til den tid, så vi igen kan mødes på Tandfaglige Dage.

Så kom og mød udstillere fra hele dentalbranchen, og få ny viden og inspiration med hjem fra et hav af sessioner og gratis tand-talks

Læs mere om Tandfaglige Dage 2021 på:
tandfagligedage.dk

Har du spørgsmål til Tandfaglige Dage, kan du kontakte Tandlægeforeningens Efteruddannelse på telefon: +45 70 25 77 11 eller på mail: efteruddannelse@tdl.dk