Symposium 2021 - Parodontologi

Sæt kryds i kalenderen den 5.-6. november 2021, når Tandlægeforeningen byder velkommen til Symposium om parodontologi i Aalborg.

Det er ti år siden vi sidst har haft parodontologi på programmet, og vi glæder os meget til at præsentere jer for en række internationale og kendte nationale forskere og klinikere, der vil levere den nyeste viden inden for fagområdet.

Fra videnskab til praksis
Tandlæge ph.d., Mette Rylev og tandlæge, ph.d., Lone Sander, er faglige koordinatorer for Symposium 2021. I udviklingen af af programmet har de lagt vægt på, at du som deltager ikke blot vil gå hjem med en fornyet videnskabelig og teoretisk indsigt i sygdommens udvikling og indflydelse på det almene helbred, men også med en ny praktisk forståelse for strategi og metode til diagnostik, forebyggelse og behandling, som du vil kunne bruge i din hverdag på klinikken. Kort sagt, så skal vi i løbet af de to kursusdage fra videnskab til praksis.

Vi glæder os til to spændende dage med internationalt niveau på dansk grund.

Se hele programmet incl. abstracts
Programmet har ligeledes været sendt ud med Tandlægebladets juninummer.

Konference for klinikassistenter
Sideløbende med symposiet afholder Tandlægeforeningen en konference for klinikassistenter. Her belyser vi emnet parodontologi ud fra klinikassistentens perspektiv.
Læs mere om Konferencen for klinikassistenter her

Tandplejere
Bemærk at vi anbefaler tandplejere at deltage i symposiet i år.

Hotel
Overnatning er ikke en del af kursus prisen og hotelreservation foretages derfor selv. Hotelreservation kan foretages via VisitAalborg, som tilbyder hotelværelser til symposiets og konferencens deltagere. Book dit værelse her.

Fly fra Aalborg til København
SAS har indsat et ekstra fly med plads til 150 personer, som flyver mod København lørdag den 6. november med afgang kl. 18.10 fra Aalborg. I takt med at billetterne sælges, vil SAS samtidig vurdere, om det er nødvendigt at indsætte yderligere fly og afgange.

Køb din flybillet via SAS’s hjemmeside