Tandlægeforeningens direktør fratræder

PRESSEMEDDELELSE: Tandlægeforeningens hovedbestyrelse har den 2. februar 2021 besluttet, at der for at styrke foreningens sundhedsfaglige profil skal ansættes en ny direktør med en tandfaglig baggrund i Tandlægeforeningen.
03. februar 2021

I den forbindelse er det aftalt med foreningens nuværende administrerende direktør Joakim Lilholt, at han fratræder efter nærmere aftale.

Tandlægeforeningens formand Susanne Kleist udtaler: ”Jeg kan ikke takke Joakim nok for hans store indsats for tandlægestanden og for foreningen. Han har været utrolig loyal og hårdtarbejdende og har de sidste 12 år løftet Tandlægeforeningen til den moderne og velfungerende forening, den er i dag. Hans ledelse af medarbejderne i sekretariatet, lobbyindsats og fagpolitiske sparring står uden sidestykke.”

Indtil den nye profil er fundet, vil formanden sammen med ledelsesgruppen, varetage den strategiske og daglige ledelse.

For yderligere oplysninger kan man kontakte Tandlægeforeningens formand Susanne Kleist på skl@tdl.dk eller mobil 22 14 51 16.