Stem på et parti, der passer på dine tænder

07. maj 2019

Så blev folketingsvalget endelig udskrevet til folkeafstemning den 5. juni 2019.

Tandlægeforeningen glæder sig til valgkampen. Vi arbejder for, at valgkampen kommer til at handle om sundhed i Danmark.

”Tandlægeforeningen er klar. Vi vil gerne diskutere sammenhængen mellem sund mund og sund krop, og hvordan vi skal indrette sundhedsvæsenet efter det. Vi vil også diskutere den høje brugerbetaling på tandpleje, og hvordan vi sikrer mere social lighed for de socialt udsatte. Et andet vigtigt tema er gratis tandpleje til de unge, så vi kan få dem til at gå til tandlægen,” siger Susanne Kleist, formand for Tandlægeforeningen.

Senest opdateret 07. maj 2019