Tandlægeforeningens retningslinjer ved efteruddannelse under Covid-19

Vi passer på dig og vores medarbejdere

Tandlægeforeningens Efteruddannelse er glade for at kunne byde dig velkommen til et af vores fysiske kursustilbud i efteråret 2020. Vi gør fortsat alt for, at du kan føle dig tryg, når du deltager på vores kurser, og vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og tilrettelægger vores kursustilbud i overensstemmelse hermed.

Korrekt infektionshygiejne er en naturlig del af din og klinikkernes hverdag. Vi henstiller til, at vi tager den gode hygiejne med på kursus og sammen passer på hinanden ved at følge Sundhedsstyrelsens generelle råd/anbefalinger om forebyggelse af smitte:

Hold afstand, vask/sprit hænder, host eller nys i dit ærme, begræns fysisk kontakt og bliv hjemme, hvis du er det mindste syg.

Af hensyn til din og vores underviseres sikkerhed har vi derudover indført en række yderligere retningslinjer for at sikre, at al undervisning foregår i trygge rammer:

• Vores lokaler lever op til anbefalingerne om kvadratmeter og/eller afstand, så der kan sikres den anbefalede afstand mellem deltagere

• Vi sikrer at du kan spritte hænder, når du træder ind og ud af undervisningslokalet

• Vi vurderer, om det er muligt at tilbyde forplejningen sikkert, ellers vil vi ikke tilbyde dette på kurserne for nuværende

• Det er op til den enkelte, om man ønsker at bruge mundbind, men vi anbefaler dette for nuværende.