Deltag i vores PA modulforløb og bliv samtidig medlem af vores PA klub

Den 16. august 2019 starter vi for 4. gang op med det det populære og intensive modulforløb ”Revolution og evolution i parodontologien”, der afholdes over 6 moduler på 11 måneder. Kurset, som er af meget høj faglig standard, er målrettet tandlæger, der ønsker at opnå teoretisk viden på højeste niveau og nødvendig praktisk færdighed inden for parodontologi.

Ved deltagelse i dette kursusforløb, bliver du samtidig medlem af vores eksklusive PA klub, som består af de deltagere, der siden 2013 har deltaget i et af vores modulkurser i ”Revolution og evolution i parodontologien”. Som medlem af klubben vil du blive inviteret til PA alumne kursus, som afholdes i januar hvert andet år – næste gang i 2021.

Tidligere deltagere på PA modulforløbet har udtalt:

”Det bedste kursusforløb, jeg nogensinde har deltaget i. Det har givet systematik i forhold til arbejdet med PA og et fantastisk netværk af engagerede kollegaer”

”Det bedste i lang tid, PA modulet har ændret min opfattelse af behandlingen”

Der er max. 30 pladser på modulforløbet og samtlige afholdte PA modulforløb har været fuldt bookede, så tilmeld dig nu, hvis du vil sikre dig en plads.

Læs mere og tilmeld dig her.