Tandfaglige Dage

Tandfaglige Dage 2021 afholdes 17.-18. juni

Tandlægeforeningen har i fællesskab med Bella Center Copenhagen besluttet af at udskyde Tandfaglige Dage 2021, der oprindeligt skulle have været afholdt den 15-16. april.

Situationen omkring COVID-19 er fortsat tiltagende alvorlig med tilfælde af nye COVID-19-varianter, øgede smittetal og nye skærpede restriktioner. Tandlægeforeningen har derfor i fællesskab med Bella Center Copenhagen - og i tæt dialog med myndighederne - besluttet af at udskyde Tandfaglige Dage 2021, der skulle være afholdt den 15.-16. april.

De nye datoer for Tandfaglige Dage er den 17-18. juni 2021.

TF finder det nødvendigt at udskyde arrangementet, fordi sikkerheden og folkesundheden kommer i første række. På myndighedernes anbefaling har vi fundet frem til en dato, hvor vi har forhåbninger om, at COVID-19 er under kontrol, således at sundhedsvæsnet ikke bryder sammen, at vaccinationsprogrammet holder kadencen (efter planen skulle tandlæger samt klinikpersonale være vaccineret til den tid) og ikke mindst at myndighederne har lempet restriktionerne, så vi igen kan mødes på Tandfaglige Dage – i trygge og sikre rammer.

Vi følger naturligvis op med yderligere information vedrørende det faglige program og er i øjeblikket i gang med at tage kontakt til kursusgivere og udstillere.

Pas på jer selv og hinanden!

Læs mere om Tandfaglige Dage 2021 på:
tandfagligedage.dk

Har du spørgsmål til Tandfaglige Dage, kan du kontakte Tandlægeforeningens Efteruddannelse på telefon: +45 70 25 77 11 eller på mail: efteruddannelse@tdl.dk