Symposium og Konference for klinikassistenter

Symposium 2020 og Konference for klinikassistenter 2020 aflyses i fysisk form pga. corona-pandemien. TF arbejder på højtryk på at tilbyde en digital løsning med udvalgte sessioner fra programmet i stedet for.

Det er med stor beklagelse, at TF er nødt til at annullere ”Symposium 2020 - Challenges in the aesthetic zone” samt ”Konference for klinikassistenter – Kroner og broer i porcelæn”. Men sikkerhed og sundhed for vores deltagere, samarbejdspartnere og medarbejdere er vores højeste prioritet, og som situationen er nu med stigende kontakttal, er det det eneste rigtige at gøre.

Digital løsning er på vej
Tandlægeforeningens Efteruddannelse er i fuld gang med at arbejde på en digital løsning for symposiet. Det bliver en kortere version med udvalgte sessioner fra det oprindelige program, og det vil blive afholdt som et online-kursus uden for tandklinikkernes åbningstid. Vi arbejder ligeledes på at kunne tilbyde noget til klinikassistenterne.

Følg med her på Tdlnet.dk eller på Efteruddannelsens Facebookside, hvor de nye programmer vil blive annonceret, når de er klar.

Kursusafgift refunderes
Alle, der var tilmeldt symposiet og konferencen for klinikassistenter, har fået direkte besked om aflysningen og vil få kursusafgiften returneret. Skulle du mod forventning ikke have modtaget en mail vedr. annullering af symposiet eller konferencen for klinikassistenter, kan du kontakte kursussekretær Lene Severin på lse@tdl.dk eller tlf. 70 25 77 11.