Indmeldelsesskema

Ved indmeldelse i Tandlægeforeningen samtykker du i, jf. Tandlægeforeningens vedtægter, at Tandlægeforeningen må videregive personoplysninger til og videregive personoplysninger i form af medlemslister til:

• Tandlægernes Tryghedsordninger
• Regionsforeningerne
• Praktiserende Tandlægers Organisation (PTO), (gælder kun klinikejere)

Tandlægeforeningen og Tandlægernes Tryghedsordninger kan til enhver tid udveksle sags- og personoplysninger i alle typer medlemssager, hvor Tandlægernes Tryghedsordninger varetager administrationen af Tandlægeforeningens Praksisforsikring.
Tandlægeforeningen og Tandlægernes Tryghedsordninger kan ligeledes udveksle personoplysninger om medlemmer og herunder videregive dine medlemsoplysninger til hinanden med det formål, at Tryghedsordningerne og Praksisforsikringen kan etablere, bibeholde og udvikle sine services over for medlemmet og informere dig om relevante emner og særlige medlemstilbud inden for Tryghedsordningernes og Praksisforsikringens områder. Sådanne informationer må sendes til dig pr. elektronisk post eller andre digitale systemer.

Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til udveksling af data. Det gør du ved at gå på Tandlægeforeningens hjemmeside under dine personlige oplysninger. Har du spørgsmål til behandlingen af dine data og datasikkerhed er du velkommen til at kontakte ibj@tdl.dk