Tandfaglige Dage 2019 - Det faglige program er klar

Efteruddannelse for hele klinikteamet

Det første faglige program for Tandfaglige Dage 2019 er på plads. Det trykte program udkommer sammen med Tandlægebladet den 24. november, men du har allerede nu mulighed for at se programmet online på tandfagligedage.dk.

Tandlægeforeningens Efteruddannelse har i tæt samarbejde med den faglige komité sammensat et spændende og varieret program med afsæt i et højt fagligt niveau for hele tandklinikteamet – og med de mest kompetente kursusgivere fra ind- og udland, der vil stå i spidsen for at opdatere kursusdeltagerne med ny viden.

Tandfaglige Dage 2019 byder på i alt 14 tand-talks, som det er gratis at deltage i, 32 kurser, som du har mulighed for at tilkøbe, tre keynote speakers, faglige spor, en inspirerende messestemning, early-bird tilbud og meget mere.

Forberedelserne til Tandfaglige Dage er i fuld gang – få de seneste nyheder og hold dig opdateret på alle de nye tiltag, som vi har i støbeskeen.

Følg Tandfaglige Dage på Facebook her

Tilmeld dig nyhedsbrev her