Medlemsmøder 2018

Tandlægeforeningen inviterer til medlemsmøder i januar 2018 med to vigtige emner: Erhvervsudygtighedsforsikringen og proaktive tilsyn.

Først vil der være en kort status over de risikobaserede tilsyn i 2017 og mere information om målepunkterne for 2018 med speciel fokus på uddelegering.

På medlemsmøderne vil der desuden være en gennemgang af den obligatoriske erhvervsudygtighedsforsikring v/Niels Bruun, formand for Tandlægernes Tryghedsordninger.
Forsikringens grundmodul er obligatorisk for erhvervsaktive medlemmer, der arbejder inden for privat tandlægepraksis. At ordningen er obligatorisk indebærer en række fordele, som Niels Bruun vil orientere om. Derudover vil der være mulighed for at stille spørgsmål. Tandlægeforeningens hovedbestyrelse har besluttet, at de medlemmer, der er omfattet af den obligatoriske ordning, ved en vejledende urafstemning i slutningen af februar skal tage stilling til, om forsikringens grundmodul fremover skal være obligatorisk eller frivilligt.

Møderne er kun for medlemmer af Tandlægeforeningen, og det er gratis at deltage.
Tilmeld dig via dette LINK

Tid og sted:

Region Sjælland
Comwell Roskilde
4. januar

Region Nordjylland
Aalborg Kongres og Kultur Center
8. januar

Region Midtjylland
Radisson Blu Scandinavia Aarhus
9. januar

Region Sjælland
Hotel Kirstine Næstved
17. januar

Region Syddanmark
Scandic Kolding
30. januar

Region Hovedstaden
Radisson Blu Scandinavia København
31. januar
Dette møde streames til Bornholm.