Nyuddannede tandlæger

6000, 6999

Tandlægeforeningen har en lang række af tilbud til nyuddannede tandlæger, som vælger at være medlem af foreningen. Vi følger dig allerede på dit sidste semester på Tandlægeskolen og igen til kandidatorientering, når du er færdiguddannet. Grundstenen i tilbuddene fra Tandlægeforeningen er Ny i praksis, som informerer om de forhold og regler, du som nyuddannet tandlæge skal ud og arbejde under. Men vi klæder dig også på rent fagligt med vores kurser Faglig dag for nyuddannede I og II. Årskursus er gratis for dig i dit første år som nyuddannet, og byder på en farverig palette af kurser.
Få et overblik over kursusforløbet via denne MODEL

NYHED!
Tandlægeforeningens Efteruddannelse lancerer et helt nyt tilbud i form af en samlet kursuspakke til nyuddannede tandlæger.
Som medlem af Tandlægeforeningen, kan du opnå stor rabat ved køb af hele kursuspakken, som er specielt skræddersyet til nyuddannede tandlæger.
kursuspakken koster kun 6.500 kr. og består af syv kurser (55 kursustimer) til en værdi af 15.250 kr.
Kursuspakken kan købes inden for de første tre år som nyuddannet tandlæge - og alle syv kurser skal være afholdt inden for tre år efter købet.
Læs meget mere HER.

view 1 af 12