Nyuddannede tandlæger

6000, 6999

Tandlægeforeningen har en lang række af tilbud til nyuddannede tandlæger, som vælger at være medlem af foreningen. Vi følger dig allerede på dit sidste semester på Tandlægeskolen og igen til kandidatorientering, når du er færdiguddannet. Grundstenen i tilbuddene fra Tandlægeforeningen er Ny i praksis, som informerer om de forhold og regler, du som nyuddannet tandlæge skal ud og arbejde under. Men vi klæder dig også på rent fagligt med vores kurser Faglig dag for nyuddannede I og II.

NYHED!
Tandlægeforeningens Efteruddannelse lancerer et helt nyt tilbud i form af en samlet kursuspakke til nyuddannede tandlæger.
Som medlem af Tandlægeforeningen, kan du opnå stor rabat ved køb af hele kursuspakken, som er specielt skræddersyet til nyuddannede tandlæger.
kursuspakken koster kun 5.400 kr. og består af syv kurser (43 kursustimer) til en værdi af 10.750 kr.

Kursuspakken kan købes af nyuddannede tandlæger - årgang 2018 - hvis du er medlem af Tandlægeforeningen. Alle syv kurser skal være afholdt inden 31. december 2020.
Læs meget mere HER.

view 1 af 12