Nyuddannede tandlæger

6000, 6999

Tandlægeforeningen har en lang række af tilbud til nyuddannede tandlæger, som vælger at være medlem af foreningen. Vi følger dig allerede på dit sidste semester på Tandlægeskolen og igen til kandidatorientering, når du er færdiguddannet. Grundstenen i tilbuddene fra Tandlægeforeningen er Ny i praksis, som informerer om de forhold og regler, du som nyuddannet tandlæge skal ud og arbejde under. Men vi klæder dig også på rent fagligt med vores kurser Faglig dag for nyuddannede I og II.

Kursuspakke med stor rabat

Tandlægeforeningens Efteruddannelse lancerer et særligt tilbud til nyuddannede tandlæger i form af en samlet kursuspakke. Som medlem af Tandlægeforeningen, kan du opnå stor rabat ved køb af hele kursuspakken, som er specielt skræddersyet til nyuddannede tandlæger.

Kursuspakken koster kun 9.500 kr. og består af seks kurser (39 kursustimer) til en værdi af 12.500 kr.

Kursuspakken kan købes af nyuddannede tandlæger - årgang 2019 - hvis du er medlem af Tandlægeforeningen. Alle seks kurser skal være afholdt inden 31. december 2021.

Du kan læse mere om kursuspakken her

view 1 af 12